امکانات اسکریپت چت آنلاین لایو زیلا فارسی
نوشته شده توسط آقای حاصلی, آخرین ویرایش توسط حسین حاصلی در ۰۰:۴۷ , چهارشنبه , ۳ اسفند ۱۴۰۱

امکانات اسکریپت چت آنلاین لایو زیلا فارسی

صفحه اصلی لایو زیلا فارسی

این نسخه هم همانند نسخه های قبلی توسط تیم کایاکو و لایوزیلا فارسی و راست چین شده است

امکانات این نسخه بسیار کارآمد هستند و به برخی از مهمترین های آنها اشاره خواهیم کرد

لایو زیلا فارسی دارای سه قسمت عمده می باشد

پنل اپراتور های لایوزیلا فارسی

1- اپراتور کلاینت تحت وب ( ورود اپراتور ها از طریق مرورگر ) به سیستم پشتیبانی بازدیدکنندگان و مشتریان

2- اپراتور کلاینت تحت وبندوز که ماشبه مورد اول است با این تفاوت که این نرم افزار باید بر روی ویندوز / لینوکس / مک نصب شود

3- اپراتور کلاینت با سیستم عامل اندروید و ای او اس

تعریف وظایف ( سمت ) برای کارمندان

طبق تصویر فوق شما می تواند سمت های مختلف با دسترسی های دلخواه را تعریف کرده  و به کارمندان خود تخصیص دهید

سیستم چت آنلاین

در این قسمت ورود اپراتور ها از طریق نرم افزار تحت ویندوز / لینوکس و مک یا ورود از پرتال تحت وب و یا از طریق نرم افزار اندروید / ای او اس می باشد. اپراتور ها می توانند بازدیدکنندگانی را که بر روی سایت قرار دارد را ببینند و با آنها گفتگو کنند ، اقدام به ارسال و دریافت فایل نمایید یا ممنوعیت ورود برای بازدیدکنندگان اعمال کنند ، که در زیر به برخی امکانات اپراتور های گفتگوی آنلاین می پردازیم.

امکانات گفتگوی آنلاین اپراتور ها با کاربران

  • امکان مشاهده جزئیات بازدید کننده نظیر ( ای پی  – نوع مرورگر – نوع سیستم عامل- منطقه وشهرستان بازدیکننده –  زمان محلی – اخرین بازدید و …)

  • امکان ارسال پیام دعوت به گفتگو برای بازدید کننده

  • امکان اعمال ممنوعیت ( فیلتر ) برای بازدیدکننده

  • امکان نوشتن دلیل مسدود شدن کاربر ( جهت نمایش به کاربر )

  • امکان مشاهده تاریخچه بازدید های کاربر

  • امکان مشاهده سوابق گفتگوی کاربر

  • امکان مشاهده تعداد دفعات ارسال پیام دعوت به گفتگو برای کاربر

  • امکان مشاهده بازخورد ( نظرسنجی ) کاربر

  • امکان مشاهده لیست صفحه هایی که کاربر بازدید کرده است

  • امکان مشاهده واقعی صفحه ای که کاربر در آن است ( با ابزار مشاهده مشارکتی)

  • امکان ارسال پیام ( ورود به گفتگو با بازدیدکننده) بدون اینکه بازدیدکننده وارد گفتگو شده باشد

  • امکان استفاده از پایگاه دانش ( وبلاگ اخبار و مقالات ) در زمان چت

  • امکان استفاده از پیام های آماده از مطالب پایگاه داده جهت تسریع در پاسخگویی

  • امکان ارسال فایل به کاربر

  • امکان دریافت فایل از کاربر

  • امکان ارسال لینک به کاربر

  • امکان انتقال گفتگو به گروه گفتگوی آنلاین

  • امکان انتقال گفتگو به دپارتمان و اپراتور دیگر

  • امکان استفاده از قابلیت ترجمه همزمان  ( ترجمه متون بازدیدکننده که به زبان غیر بومی اپراتور است)

  • امکان دعوت اپراتور دیگر به گفتگو
  • (پچ پچ(امکان چت خصوصی بین دو اپراتور شرکت کننده در گفتگو با بازدیدکننده ، بدون اینکه بازدیدکننده چت ها را ببینید

  • امکان ورود مدیریت به چت ها بصورت نامرئی بدون متوجه شدن سایرین

امکانات گفتگوی آنلاین اپراتور ها با اپراتورها ( همکاران )

  • امکان ارسال فایل

  • امکان ارسال لینک

  • امکان اضاف کردن اپراتور دیگر به گروه گفتگو

برخی از مجوز های دسترسی برای اپراتور ها

  • امکان ایجاد تماس با استفاده از Api

  • امکان مشاهده گزارش ها

  • امکان ایجاد لیننک گفتگوی شخصی ( تفکیک وظایف هر شخص برای پشتیبانی قسمتی از سایت یا فروشگاه ) و ارتباط مستقیم مشتری و بازدید کنندگان با آن اپراتور

  • اپراتور می تواند تمامی بازخورد ها را ببیند

  • اپراتور می توانید نظرات و پیشنهادات یازدیدکنندگان در مورد خودش را ببیند

  • اپراتور می تواند بازخوردها را حذف کند

  • اپراتور می تواند دعوت به گفتگو ها رو ویرایش کند

  • اپراتور می تواند دعوت به گفتگو های خود را ویرایش کند

  • اپراتور می تواند گزارشات (از جمله تجدید محاسبه) را دانلود و به روز کند

  • اپراتور می تواند تمامی بایگانی گفتگو را ببیند

  • اپراتور می تواند گفتگوهای آرشیو شده از گروه های خود را ببیند

  • اپراتور تنها می تواند گفتگوهای بایگانی شده خودش را ببیند

  • اپراتور می تواند در تمامی گروه های گفتگو فعالیت کند

  • اپراتور می تواند اقدامات خود را در گروه های گفتگو خود انجام دهد

  • اپراتور نمی تواند در هر گروهی گفتگو کند

         و…

برخی از مجوزهای گفتگو برا اپراتور ها در تصویر زیر نمایش داده شده است

سیستم تیکتینگ لایوزیلا فارسی

سیستم تیکتینگ این نسخه همانند نسخه های قبلی به دو صورت عمل می کند ، حالت اول استفاده از سیستم تیکیتگ لایوزیلا است و حالت دوم انتقال کاربر به ادرسی مشخص ( مثلاً انتقال به یو ار ال سیستم کایاکو و هر سیستم تیکتینگ دیگر)

تیکتینگ لایوزیلا کاربری( بازدیدکننده )

این سیستم شبیه به سیستم های تیکتیگ است که  کاربر می تونید وضعیت تیکت خود را ببینید – به پاسخ داده شده جواب بدهید – در صورت نیاز تیکت را به وضعیت بسته شده در آورد و در آخر می توانید به نحوه پاسخ دهی اپراتوری که به تیکت شما رسیدگی کرده است امتیاز داده و انتقاد و پیشنهاد خود را ثبت کند تا مسئولین مربوطه بتوانند کارایی اپراتور های خود را ارزیابی کنند.

  • برخی از امکانات تیکتیگ اپراتور های پشتیبان به شرح زیر است:

  • ایجاد تیکت با انتخاب ایمیل یا بازدیدکننده خاص

  • انتخاب اولویت تیکت ( عادی – متوسط – زیاد – فوری – اضطراری )

  • انتخاب یا تغییر وضعیت تیکت ( باز – در دست بررسی – حل شده – حذف شده )

  • امکان تنظیم (محتوا و اطلاعات) ارسال پاسخ خودکار به تیکت ثبت شده توسط کاربر

  • امکان تنظیم (محتوا و اطلاعات) ارسال پاسخ اپراتور به تیکت کاربر

  • امکان تنظیم عنوان پیام های ارسال خودکار و دستی برای کاربران

  • امکان پاسخ به تیکت در متن تیکت کاربر ( درون خطی )

  • امکان نمایش متن تیکت کاربر در هنگام نوشتن پاسخ ( جهت مشاهده یا زمان فراموشی سوال کاربر )

  • امکان استفاده از امضاء و متن های آماده پیش فرض برای پاسخ به تیکت

  • امکان نوشتن پاورقی ( امضاء ) همزمان با پاسخ به تیکت کاربر

    و …

برخی از امکانات دسترسی کاربران برای تیکتینگ

  • امکان تنظیم تغییر وضعیت تیکت بعد از پاسخ به ( حل شده – و …)

  • امکان تنظیم زمان ( روز ) مشخض برای بسته شدن تیکت های در انتظار

  • امکان تنظیم سر رسید تیکت ها بر اساس ساعت

  • امکان تغییر عناوین وضعیت ها ( باز – در دست بررسی – حل شده – حذف شده )

  • امکان اضاف کردن وضعیت جدید ( به انگلیسی )

  • امکان تنظیم ایمیل مشخص برای هر دپارتمان ( فروش – پشتیبانی و …)

  • امکان تنظیم ایمیل ارسال کننده پاسخ به کاربران

برخی از مجوز های دسترسی اپراتور ها برای تیکتینگ که قابل اعمال برای هر  اپراتور است

  • اپراتور می تواند همه تیکت ها را ببیند و بررسی کند

  • اپراتور می تواند تیکت هایی را که به یکی از گروه های او ارسال شده است را مشاهده و بررسی کند

  • اپراتور می تواند هر تیکتی را مشاهده یا بررسی کند

  • اپراتور می تواند امضای خود را تغییر دهد

  • اپراتور می تواند تیکت های جدیدی ایجاد کند

  • اپراتور می تواند وضعیت تیکت را تغییر دهد

  • اپراتور می تواند تیکت ها را به اپراتورهای دیگر اختصاص دهد

  • اپراتور می تواند تیکت ها را به گروه های دیگر اختصاص دهد

  • اپراتور می تواند تیکت ها را از سرور حذف کند

  • اپراتور می تواند مقادیر پیام را ویرایش کند

  • اپراتور می تواند تمام ایمیل ها را بررسی کند

  • اپراتور می تواند ایمیل های خطاب به یکی از اعضاء گروه خود را بررسی کند

  • اپراتور می تواند ایمیل ها را حذف کند

  • اپراتور نتواند هر ایمیل را بررسی کند

  • مجوز دسترسی به تیکت های ( باز – در دست بررسی – حل شده – حذف شده )

در بالا تعدادی از امکانات لایوزیلا را مطالعه کردین که امکانات بسیار زیادی هنوز موجود است که نوشتن آن بسیار زمانبر است و صرفاً ما مهترین های آن را به صورت مختصر ذکر کردیم

(10 رای)
مفید
مفید نبودl

نظرات (0)
ارسال نظر جدید
 
 
نام و نام خانوادگی:
ایمیل:
نظرات:
تایید کپچا 
 
لطفاً متنی را که در تصویر مشاهده می کنید در کادر زیر بنویسید ، این کار برای جلوگیری از ارسال های غیر واقعی است.