آموزش نصب سیستم چت و تیکت کایاکو
نوشته شده توسط آقای حاصلی, آخرین ویرایش توسط آقای حاصلی در ۱۴:۲۲ , دوشنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
|
|
در قسمت قبلی توضیح دادیم که با وارد کردن آدرس نصب باید صفحه ای مشابه تصویر بالا ببینید که دارای دو گزینه است ( نصب و تشخیص ) با کلیک بر روی نصب وارد مرحله نصب سیستم تیکتینگ کایاکو فارسی میشیم طبق عکس فوق 8 مرحله برای انجام نصب وجود دارد که شما در مرحله اول و توافقنامه قراردارید مرحله دوم چک کردن سیستم مورد نیاز جهت نصب کایاکو است که در صورت تایید پیش نیاز های نصب ، می توانید بر روی گینه بعدی کلیک کنید و وارد مرحله جمع آوری اطلاعات شوید در این قسمت شما باید یک نام کاربری و پسورد جهت مدیریت سیستم تیکتینگ کایاکو وارد کنید که مختص به سوپر ادمین است که مالک سیستم خواد بود اطلاعات خواسته شده را پر کرده و شروع نصب رو بزنید ( لازم به تغییر آدرس نصب نیست و خود سیستم اتوماتیک مسیر نصب را مشخص کرده است ) مرحله بعد نصب اتوماتیک هست که خود سیستم مراحل ایجاد دیتابیس ، جداول ، تنظیمات ، قالب ها و بومی سازی را انجام میده و باید صبر کنید تا این مرحله به آخر برسه در این مرحله نصب پایان یافته و سیستم پشتیبانی و تیکتینگ شما آماده شده است و سه لینک برای شما نمایش داده می شود در واقه این قسمت مرکز اصلی سیستم است که باید کلیه تنظیمات ، ایجاد کاربر و دپارتمان در این قسمت انجام شود لینک دوم : کنتر پنل کارمندان: آشنایی با محیط کارمندان در سیستم تیکتینگ کایاکو فارسی این قسمت شامل دو قسمت است وبلاگ : که برای انتشار اخبار و مقالات آموزشی است ( همین مطالبی که ما نوشسته ایم ) و امکان چت آنلاین و ثبت تیکت پنل کاربران : قسمتی برای ورود کاربرن به حساب خود و امکان ایجاد تیکت و مشاهده و پیگیری تیکت آشنایی با محیط کاربران در کایاکو فارسی
| |
|